If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Тя на мойта само шоферската прай така, и освен това гилзата на патрона се върти и ми се стрява че не е кръгла ами елипсовидна, щото в едно положение заяжда и тогава засяда.Освен с VD40 и други илачи я постисквах оттук аттам и с водна шкурка 2000 я позашкурих.Стана матова и засега не е засядала ма не се знае.Освен това има и надлъжни джезгии което значи че някъде дере, на пасажерската не засяда и гладко като бебешко дупе.Ма хайде ще им направим една профилактика.Обаче туборга ще го пиеш с цаца.
По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
Alfa Romeo 156 1.8ts 2001
Тя на мойта само шоферската прай така, и освен това гилзата на патрона се върти и ми се стрява че не е кръгла ами елипсовидна, щото в едно положение заяжда и тогава засяда.Освен с VD40 и други илачи я постисквах оттук аттам и с водна шкурка 2000 я позашкурих.Стана матова и засега не е засядала ма не се знае.Освен това има и надлъжни джезгии което значи че някъде дере, на пасажерската не засяда и гладко като бебешко дупе.Ма хайде ще им направим една профилактика.Обаче туборга ще го пиеш с цаца.
Аз от рибите ям само цаца, защото на другите няма кой да ми чисти кокалите. Жена ми не иска.
По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
Alfa Romeo 156 1.8ts 2001
Колеги трябва ми компетентно мнение и съвет откъде да започна ремонта. Имам проблем с токовете по колата, алтернатора не зарежда достатъчно (около 13). Въпроса е, че не съм сигурен дали е от алтернатора или не, защото например плафона в купето мига когато колата е запалена. Също така парното ми се усилва с пускане на фаровете (те са ксенон и също мигат докато запалят), и цъка в такт с мигачите когато ги пусна. Не знам дали имам проблем с масата, плюса или алтернатора, затова ако някой знае основните връзки (плюсови и на масата) къде се намират по купето, ще съм благодарен да сподели, за да проверя всичко. Алтернатор имам и утре ще го сменя, но не вярвам да е само от него, затова искам мнение по възможност тази вечер (ако не е много нахално ).
Ми почни от акумолатора, течност има ли в клетките, ако трябва долей ДЕСТИЛИРАНА ВОДА.После виж клемите на кабелите.Замери го при угасен двигател, ако е под 12 си за нов, после запали и при включени фарове виж какво е напрежението 13,7 - 14,2.Оттам насетне търси причина.Хлабав, или износен пистов ремък, фриилайфа на шайбата на алтернатора, четки....Моя вчера сутринта се оказа че е умрял тотално - 0,00V , без предупреждение от рода на въй,въй,въйййй.... и така се сдобих с нов.
По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
Alfa Romeo 156 1.8ts 2001
Не акумулатора си е добре, пък и е необслужваем. Сега се е поизтощил ама то е нормално като не се зарежда като хората. Проблема е, че не зарежда както трябва. Ремъка е нов на има няма 5к километра. Мисля си проблема ми да не е по скоро някъде то трасетата и връзките на проводниците. Утре ще сменя алтернатора и се надявам да се оправи, но не вярвам да е само от него.
Колеги, възможно ли е да се сложи V6 мотор от 166 в купе на 156 и какво е необходимо да се прехвърли, освен мотора? На първо време ми идва на ум ЕКУ, скоростната кутия и съединителя, може би спирачки. Пружини и амортисьори предполагам също ще трябва да се сменят. Става въпрос за 3.0 V6 мотора от 166. И въобще има ли смисъл, или по-добре да си търся читава 166 със този мотор?
Колеги, възможно ли е да се сложи V6 мотор от 166 в купе на 156 и какво е необходимо да се прехвърли, освен мотора? На първо време ми идва на ум ЕКУ, скоростната кутия и съединителя, може би спирачки. Пружини и амортисьори предполагам също ще трябва да се сменят. Става въпрос за 3.0 V6 мотора от 166. И въобще има ли смисъл, или по-добре да си търся читава 166 със този мотор?
От прочетеното разбирам, че конверсията от Туинспарк е трудна... Ще трябва да търся 156 с V6, евентуално след това да взема 3.0 което става доста пари... По-добре да си търся направо GTA.
здравеите колеги . От известно време сам собственик на алфа 156 2.0 16 тс. не бях имал дертове до сега но онзи ден запали нормално поработи на място известно време след тва тръгнах минах 3-4 километра загуби мощност и угасна. Мъчих вартях не пали дори и двигателя като истина.Акумулатора накрая падна свалих заредих го и хоп лампата на инжекциятя свети а наред с тва и ключа на имото и тои не гасне, с един приятел им напражихме диагностика с Multiecu scan и излезнаха следните грешки прикачжам фаилове от тва което показа компа. Моля помагаите
Comment